Delovna obutev čistilke v hotelu

Ker sem bil premeščen iz enega delovnega mesta na drugo, sem se želel najprej prepričati, kako so pri samem delu zadovoljni delavci. Tako sem stopil do vsakega in si vzel čas, da mi je povedal, kako in kaj poteka njegovo delo. Najprej mi je v oči padla čistilka in njena delovna obutev. Namreč nisem mogle verjeti, kako stara je njena delovna obutev in kako lahko dela v takšnih pogojih.

Ko sem jo zmotil pri delu, se je videlo, da je postala nervozna, kot da nima časa, da bi se pogovarjala z menoj. Prijel sem jo za rame in rekel, naj si vzame 5 minut za klepet o svoji službi. Ni vedela, da sem sedaj jaz njen nadrejen, zato sem ji lepo razložil, da moram vedeti, kako poteka njeno delo in če je potrebno kaj spremeniti. 

Nisem človek, ki bi delal v pisarni in odločal, rad vidim ljudi in jih osebno vprašam, kako delajo. Vprašal sem jo, kako to, da je njena delovna obutev tako slaba. Videlo se je, da je zmedena in nato mi je povedala, da že dolgo niso dobili nobene nove delovne obutve, ona pa si je žal ne more privoščiti. Povedala mi je, da druge čistilke, če imajo dobro obutev, so si jo kupile same. 

To je bil zame dovolj močan podatek, da sem isti dan poslal okrožnico vsem zaposlenim, kdo potrebuje novo obutev. Kako naj delavci delajo zadovoljno, če imajo tako slabo obutev, saj je dobra delovna obutev najpomembnejša v podjetju. 

Posebej čistilke, ki veliko prehodijo, ne morejo imeti slabe obutve. Ker sem želel, da delovna obutev za zaposlene pride čim prej, sem se še posebej pozanimal, kjer bo dobava najhitrejša.

Zadovoljen delavec mora imeti v službi urejene potrebe, kakšne pa so, pa je odvisno od podjetja, pri nas je delovna obutev nujno potrebna.